email facebook

משחקי למידה באנגלית לילדים

   
חשוב להתחיל ללמוד אנגלית כבר מגיל קטן, אבל צריך לעשות זאת בצורה מעניינת שלא תימאס במהירות. איך עושים זאת? כל התשובות נמצאות אצלנו!

אנגלית מלמדים היום בכל בית ספר בישראל, החל מכיתה ג' או ד', אך כדי להגיע לרמת שליטה טובה בשפה, חשוב מאוד לתרגל אותה גם בבית.

הבעיה היא שילדים, כידוע, אוהבים מאוד לשחק, אבל לא ממש אוהבים ללמוד, במיוחד כשמדובר בתרגול של שפה חדשה, שלעיתים קרובות משעמם אותם, מכיוון שהוא דורש מהם לשבת זמן רב ולחזור שוב ושוב על אותם נושאים.

מצד שני, בתור מבוגרים, אנחנו מבינים את החשיבות הגדולה שטמונה בידע של השפה האנגלית, במיוחד היום, כאשר ישנם אינסוף ערוצי תקשורת בין כל המדינות בעולם, והאנגלית, שפת התקשורת הבינלאומית נהפכה לשפת חובה לכל אחד מאיתנו שקשה להסתדר בלעדיה.

אבל חשוב להבין שלימודי אנגלית לא חייבים להיות אפורים ומשעממים. אז איך אפשר להפוך את הלימודים למהנים עבור הילדים? בקלות. כל מה שצריך לעשות הוא לשלב את הלימודים עם משחקים, וכך הלימודים יהפכו לכיף.
בעזרת משחקי למידה, תוכלו אפילו להתחיל ללמד את ילדיכם אנגלית עוד לפני שהתחילו את לימודי השפה בבית הספר.

איפה ניתן למצוא משחקי אנגלית?

  • משחקי למידה באנגלית ניתן למצוא היום באתרי אינטרנט רבים שמוקדשים ללימוד השפה לילדים, ומציעים משחקי לימוד בחינם. תוכלו גם להוריד מהאינטרנט תוכנות משחק ללימוד אנגלית, דפי עבודה חווייתיים וכדומה.
  • אם בחרתם להירשם לקורס אנגלית לילדים, המנחה או המורה בקורס ודאי יעניק לכם בהשאלה משחקים שונים כמו משחקי קופסא, קלפים, דיסקים עם סרטים מתאימים ומשחקי חשיבה הרפתקניים באנגלית.
  • תוכלו להמציא לילדים משחקי לימוד בעצמכם. תוכלו לשאוב השראה מאתרי הלימוד באינטרנט, ולהתייעץ עם מורים פרטיים או עם המורים לאנגלית של ילדיכם בבית הספר, שמשתמשים לפעמים במשחקי לימוד במסגרת השיעורים.

איזה נושאים אפשר ללמוד בעזרת משחקי למידה באנגלית?

משחקי הלמידה באנגלית נוגעים בכל מיני נושאים בשפה, ברמה בסיסית שמתאימה לילדים, לדוגמא: אותיות האלפבית האנגלי, מספרים, שמות צבעים, שמות חיות, ואוצר מילים יומיומי שימושי, ובשלבים מאוחרים יותר, ניתן לתרגל בעזרת משחקים גם חומר לימוד מורכב יותר כמו הטיות פעלים, זמנים וכן הלאה.

ניתן ללמד כמעט כל נושא בשפה האנגלית בעזרת משחקים, אך חשוב מאוד להקפיד שהילדים יבינו את החומר הנלמד כראוי, ולחזור על הנושאים שהם מתקשים בהם שוב ושוב עד שישלטו בהם ויזכרו אותם.